//Soft Blue

Home About Me Links Blogskins Twitter Facebook
Dunia Baru , Family Baru . :')
Friday, March 1, 2013 | Friday, March 01, 2013 | 0 Comment(s)
Hey-Hey buddies ! Rindu aku takk ? Haha *mula perasaan* . Nevermind lah , ada aku kesah ! 
Long time no see rite :) . Biasa lha busy dengan kerja . Sekarang dah kena hidup berdirikari . 
Bakk kata orang kan dah LAPAN BELAS , dahh besar , dah boleh jaga diri . fuhh Whatever ! 
Apa pun yang terjadi hidup mesti diteruskan rite ! Okey DONE

Soo Nampak tak title untuk kali ini ! *Nampak* >,<  ?  Okey bagus ! 
DUNIA BARU , FAMILY BARU !
After SPM , aku teruskn hidup dengan berkerja di  RnR PAGOH UTARA
Ala tak bagus mana pun . Tapi sementara tunggu RESULT SPM keluar bulan MARCH nh ! *OMG DAHH DEKAT
baik aku kerja dulu . Dari besarkan badan kat rumah ! *
HAH KERJA PUN BADAN NAIK JUGA*
Hahaha mana tak nya kerja kedai makan ! Malam pulak tuhh . OHH sabar jelah .
Yang penting HALAL !Soo ini lha DUNIA BARU yang aku lalui !

About FAMILY BARU pulakk . Uhm . Setelah dekat 3 tahun ibu jadi janda akhirnya pada10 Febuary 2013 ibu aku telah selamat diijabkabulkan dengan insan yang dia sayang iaituHASAN B.IHSAN . Dia duda anak 3 . Soo secara tak langsung aku dahh ada adik beradik tiri . Aku sayang ibu aku sampai syurga ! And aku harap ibu bahagia dengan insan tersayang dan uncle pun dapat jaga ibu sebaik mungkin .SEMOGA BERBAHAGIA IBUAku taknak BANANA FRUIT TWO TIMES bakk kata ADNAN SEMPIT Hahaha . Boleh buat lawak pulak kan .
I HOPE , I HOPE , I HOPE

Okey lah buddies sampai sini jelah yang aku boleh cerita !
 LAIN KALI KALAU ADA MASA KITA UP TO DATE OKEY !

                                                                                                                          XOXO :D



                          family Baru

| Newer Post
Welcome Bluely
 photo 487805_520957054621808_1066510750_n_zps78adce69.jpg

Hello, iam bluely, 18 years old. iam blue addict. Hope you like my blog.
*put your welcome notes here*

My Heart
 photo 532483_491594650891382_1859314114_n_zps766e3076.jpg
whit my superWomen in the world

Credits
Layout : Dian Az-zahra
Tutorial : Kak Lettha Qay
Background And Images : ABC
Best Viewed In Google Chrome

Copyright 2012 Dian Az-zahra. Protected Reserved.