//Soft Blue

Home About Me Links Blogskins Twitter Facebook
ERDANAIL SYAFIQ B.ERHAN
Wednesday, April 17, 2013 | Wednesday, April 17, 2013 | 0 Comment(s)
Heyy buddies ! Long time no see . Korang mesti okey-II rite ! AKU ? Alhamdulillah sehat sejahtera .
Okey lha , nampak tak TAJUK kali nihh ?? Okey gudd bagi yang nampak :)

Alhamdulillah ,ERDANAIL SYAFIQ B.ERHAN dah kembali kepada aku , Syukur kepada allah . Akhir nya doa aku dah termakbul . Memang tak dinafikan yang aku bahagia sangat sebab dia dah kembali dekat aku .

Tapi dia still ada hubungan lagi dengan GF dia sekarang . And dia minta aku masa untuk settle kan problem
dia . Jangan risau sayang's take your time okey . Aku sentiasa tunggu kau . Sampai HUJUNG NYAWA .

Aku bersyukur hubungan kita dah macam dulu . Aku takkan sia-siakan kau lagi sayang's .

And aku harap kau pun takkan sia-siakan hubungan kita kali nih . Aku HACKS Kau sayang's !
Takde orang lain selain kau ! Aku harap janji kau kali nih takkan typu lagi ! Sayang kau sampai SYURGA :)



                    Doakan kebahagiaan aku dengan dia . <3  . Thanks kawan . XOXO :D



Older Post | Newer Post
Welcome Bluely
 photo 487805_520957054621808_1066510750_n_zps78adce69.jpg

Hello, iam bluely, 18 years old. iam blue addict. Hope you like my blog.
*put your welcome notes here*

My Heart
 photo 532483_491594650891382_1859314114_n_zps766e3076.jpg
whit my superWomen in the world

Credits
Layout : Dian Az-zahra
Tutorial : Kak Lettha Qay
Background And Images : ABC
Best Viewed In Google Chrome

Copyright 2012 Dian Az-zahra. Protected Reserved.