//Soft Blue

Home About Me Links Blogskins Twitter Facebook
Kawan Sampai Syurga :'(
Tuesday, May 28, 2013 | Tuesday, May 28, 2013 | 0 Comment(s)


Nur Nabihah Binti shuhaimi :'(


Hey guys . Assalamualaikom ! Lama tak berblogging >.< . Tak banyak cerita yang nak ku kongsikan .
Okey lahh , Nampak title kat atas tuhh . KAWAN SAMPAI SYURGA :'(
Sedih rasa nak tinggalkan kembar aku ! Terlampau rapat sangat sampai ayah aku suruh dia tukah binti . :'( Segala suka dan duka aku kongsi bersama , tapi aku terpaksa tinggalkan dia sebab sambung belajar dekat JOHOR . Sedihh sangat bila mak aku cakap aku kena pergi belajar hujung bulan 6 nih . Aku tak ready nak tinggalkan dia . :'( . Aku dah janji dengan dia nak belajar sesama . Kenapa Allah uji aku dengan dugaan macam nih . Sumpah sedihh :'(
Sayangku Nur Nabihah aku takkan lupakan kau even aku dah sambung belajar nanti . Takkan ada orang yang boleh gantikan tempat kau kat posisi hati aku nih . Sesungguhnya kau tiada dua . Kau akan sentiasa tetap menjadi kembar aku selamanya . Aku sayang kau sampai SYURGA ! Aku nak kau teruskan belajar kau , ! Taknak kau putus asa ! okeyy sayang :'(

Older Post
Welcome Bluely
 photo 487805_520957054621808_1066510750_n_zps78adce69.jpg

Hello, iam bluely, 18 years old. iam blue addict. Hope you like my blog.
*put your welcome notes here*

My Heart
 photo 532483_491594650891382_1859314114_n_zps766e3076.jpg
whit my superWomen in the world

Credits
Layout : Dian Az-zahra
Tutorial : Kak Lettha Qay
Background And Images : ABC
Best Viewed In Google Chrome

Copyright 2012 Dian Az-zahra. Protected Reserved.